איש מחקר ואסטרטגיה.

מומחה במחקר התנהגותי ביומטרי.

חי קמעונאות, נושם שיווק, יזם בנשמה.

בהשכלתי – תואר ראשון במדעי המחשב ומנהל מאוניברסיטת תל אביב

ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב עם התמחות בשיווק ואסטרטגיה.

אני מביא איתי:

15 שנות ניסיון בייעוץ וניהול תהלכים מולטי-דיסציפלינאריים  END TO END של שינוי בארגונים גדולים, 

13 שנים של הופעה מול קהל בהעברת סדנאות מקצועיות והדרכות מכירה למנהלים,

ו- 6 שנות נסיון כעיתונאי צרכנות בערוץ 10, כותב ומנחה של מאות פינות בשידור חי.

במשך השנים ליוויתי וייעצתי לבכירים בחברות מובילות בישראל כגון ג׳יימס ריצ׳רדסון, שופרסל, תנובה, טרה, קוקה קולה, אסם, 

פרטנר, אהבה, רשות שדות התעופה, דלק קמעונאות ועוד, בתחומי השיווק המחקר והקמעונאות.

סשן איתי הוא רכבת הרים – אתם יודעים איך נכנסתם, אבל לא בטוח שאתם מוכנים לאיך תצאו…

נתראה בשולחן העגול.